Aliexpreess Alışverişi 2

18:41:00

  Aliexprees siparişlerimin , ikinci kısmı 50 gün sonra geldi . Hemen kısaca bahsedip gideceğim .

  Kardeşim bir tane daha gözlük aldı. Altın rengi , ince çerçeveli bir gözlük , bunu daha çok sevdim ama ben deneyince nine gibi durdum, fakat kardeşim takınca ne acıdır ki, cool durdu . Garip bir durum gerçekten , bana niye yakışmıyor ki. Ürünü incelemek için tık tık .

 
  İkinci ürün ise , skin79 plus beblesh bb cream. Daha önce MISSHA M Perfect Cover BB Cream kullanıyordum ama cildim çok kuru olduğu için, farklı bir bb denemeye karar verdim. Aslında sahte yada çin malı mı diye endişe ederek aldım çünkü daha önce bir kere, kore diye çakma çin malı bir ürün gelmişti . Ama bu pek çakmaya benzemiyor yani çakmaysa bile ben anlamadım , bunun nasıl anlaşıldığını bilen varsa yazabilirse çok memnun olurum .

Ürün rengi bana uydu, daha dışarıda kullanmadım yani cildimi kurutup kurutmadığını bilemiyorum. Rengi çok tatlı , pompası üstten ve oldukça kullanışlı. Ürünü incelemek için tık tık


Yolda yada dışarıdayken , karalama çizim yapacağım bir defter istiyordum . Buda çok tatlı geldi , hemen sepete ekledim. Defteri sevdim ama çok küçük geldi, ben daha büyük bekliyordum . Kağıt kalınlığı çok kalın değil ama günlük kullandığımız defterlerden daha kalındı . Resim çizilir mi ? Evet ama suluboyaya uygun bir defter değil. Ürünü incelemek için tık tık.
















You Might Also Like

20 yorum

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Nur
    aliexpreess genellikle ucuz ve kullanışlı oluyr evet ürünler geç geliyor bir tişört sipariş etmiştim ve yaklaşık 1 aydan daha fazla beklemistim dolar üzeri hesap yapıyorlar iyi hoşuma gidiyor güle güle kullanın kardeşiniz ve siz ...:)
    Blomuga beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba nur, hoşgeldin , bu arada adaşmışız :D Fiyatlar çok makul onun için beklemeye değiyor genel olarak , bir kere 50 gün beklemiştim , tabi beklerken kurudum o başka konu .

      Sil
  3. Gözlük çok tatlı ama sende cool durmayışına üzüldüm. Ben de istiyorum bunlarda. biraz daha yuvarlagindan ama alsam kesin bende de çirkin durur 😂
    Krem için aynı görüşteyim çakma vs dır diye hiç makyaj malzemesi almadım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yakışsada takamam zaten benim numaralı gözlüğüm var . Bende de işte nine gibi oldu , garip oldum . Ben bir kaç kere bb cream aldım çakma gelmedi (sadece bir kere öyle oldu ) bu da güzel çıktı ama türkiye de satılıyormuş -internetten - bir daha ordan alıcam inşaallah .

      Sil
  4. Güle güle kullan demeyi unuttum sorry:)

    YanıtlaSil
  5. Yurt dışından sipariş bir kere etmiştim. Onuda beyaz elbiseyi begenmemiştim Gözlük gözlerinizi bozmasın dikkat edin güle güle kullanın ürünlerinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir çok siteden sık sık sipariş ediyorum ama giyim sadece güvendiklerimden alıyorum sonra dediğin gibi güzel olmuyor bazen . Kardeşim zaten gözleri bozulsun istiyor , numaralı gözlük takmak çok istediği için . Teşekkürler ^^

      Sil
  6. melabaaaağ. bloguma hoşgeldiiin yorum yaptın yaaa saool görüşürüz kiii. aramıza da hoşgeldiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sanada melabaağ :D sen de benim bloguma hoşgeldin ^^

      Sil
  7. Hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Aliexpress'te orjinal ürün pek gördüğümü söyleyemem.. Dikkatli kullanmanızı öneririm. Takipteyim ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aliexpessde ürünler sürekli birbirini tekrarlıyor ama fiyatları çok uygun .

      Sil
  9. bu gözlüğün kahverengi çerçeveli olanından sipariş verdim bende bekliyorum. Bu arada keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengisi de mi varmış , keşke fark etseydim kahverengi daha çok severim :D

      Sil