Aliexpess Alışverişi

22:26:00

  Aliexpreess den sipariş ettiklerim sonunda geldi, aslında dolar yükseldiğinden beri çok az şey almıştım ama bu sefer baya şey sipariş ettim . Tabi ki bir ay da zor geldi , geldikten beri de üç hafta olmuştur herhalde ama ben yeni yazıyorum . Bu yazımda pek şanslı olmayarak pek bir şeyim gelmedi daha çok kardeşimin siparişleri geldi ( kardeşim başka şeylerde istedi ama onları koymadım ) .

  Kardeşim bu kraker paketi görünümlü , kalemliği aldı . Sitedeki görüşü ile aynı geldi, çok sevimli geldi bana da açıkçası. Bu ürünü sevdim. Ürüne bakmak için tık tık.
 


  Yine kardeşimin siparişi olan,  bir ürün bu gözlük. Ben küçük yaşlardan beri gözlük taktığım için kardeşim de bana özenmiştir , gözlük yazdırabilmek için doktora okuyamıyor numarası defalarca yapmıştır. Doktorlar yazmayınca kardeşimde böyle numarasız gözlüklere yöneldi. Ben çok beğendim , oldukça sağlam bir ürün çıktı. Ürüne bakmak için tık tık .


  Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ve bu uğur da birçok zorluğa da göğüs germem gerekiyor ( ve boca başına bela da açıyorum bir gün maceralarımı anlatırım) . Bunlardan biri ve belki en zoru benim için yağmur da fotoğraf çekmek , şemsiyeyi tutup çekmek zor oluyor. Ben de bu ürünü görünce hemen aldım . Fakat bu ürün geldiğinde korkunç bir kokusu vardı , aşırı plastik kokuyordu . Ve makineme de oldukça büyük oldu daha küçük olsun isterdim . Ürünü bakmak için tık tık

Makinemin yerine analog koyup da çektim



You Might Also Like

4 yorum

  1. Kalemlik güzelmiş fermuarı görmesem kalemlik olduğunu anlayamam hayatta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kardeşim ilk gösterdiğinde bu ne, ne işe yarıyor demiştim , sonra kardeşim kalemlik dedi öyle anladım :D

      Sil
  2. Güle güle kullanın canım. O sitede çok orjinal şeyler oluyor zati :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten ilginç şeyler bulabiliyorum aliexpress de :D

      Sil