38 Task Force Kore Dizisi Konusu

21:59:00

  Merhaba , uzun zamandır beklediğim Seo İn Guk' un dizisi çıktı. Tamam aslında o kadar da uzun zamandır beklemiyordum , en fazla 1-2 aydır bekliyordum . Beklememin en büyük sebebi ise , Kore de nadir yapılan - fakat son zamanlarda artan- bir tür olan, polisiye bir dizi olmasıydı .



  Kısaca konusunu anlatacağım , şimdi diyeceksiniz gördük kısa anlatımını ama bu sefer gerçekten kısa olacak çünkü, daha sadece iki bölüm yayınlandığı için . Muhtemelen siz bu yazıyı okurken birçok bölüm yayınlanır , fakat ben yeni yayınlanmışken , yazıp kısıtlı internet imkanlarımla - tatilde -  yaşarken , yazamayacağım için , buraları boş bırakmış olmayacağım - inşallah-.

Neyse dizimizin konusuna gelelim;

  Baek Seong İl (Ma Dong-Seok)  , vergi tahsilat dairesinde memurdur , ama memur hayatından bıkmıştır. Çok saygılı ve ciddi biridir ama sabrını çok zorlarlarsa , ne yapacağı belli olmaz .


Fakat ne kadar çalışkan olursa olsun , o ve takımı hep sonuncu olurlar , açığı kapatmak için en fazla borcu olan milyarderin evine giderler . Fakat milyarder borçlarını ödememekte kararlıdır ve Baek Seong İl ve takımı ile kavga eder ,

Adam her yolu bulmuş
Sinir adam
kavga sırasında onun takımında olan , Cheon Seong Hee ' ye (Snsd 'den Sooyuong)  vurup yere düşürür , buna çok sinirlenen Baek Seong İl adama yumruğu indirir. Disipline gönderilme korkusu ile beklerken , birini onu yemeye çağırır , hiçbir şey bilmeden gider fakat karşısında milyarderi görür, ona rüşvet teklif eder , çok sinirlenip orayı terk eder .


  Jang Jeong Do ( Seo İn Guk ) ise , çok zeki ve ikna kabiliyeti yüksek bir dolandırıcıdır .


Dolandırıcılıktan hapse girmiş ve hapiste olan birinin isteği üzerine , geçmişte rüşvet verdiği ama karşılığını yapmayan memurlardan intikam için onları dolandırır .


  Fakat isimleri aynı diye Baek Seong İl'i de yanlışlıkla dolandırır . Baek Seong İl dedektif arkadaşı ile bunun peşine düşüp , Jang Jeong Do ' yu yakalar . Daha hapisten çıkalı bir hafta olan Jang Jeong Do, onlara bir anlaşma önerir, anlaşmaya göre , o milyarderden ve para kaçıranlardan paraları alacak karşılığında da hapse gitmeyecektir ama Baek Seong İl bunu kabul etmez . Fakat bir gün sonra milyarderin ona iftira atıp , rüşvet aldığını söyleyene kadar , kimse onun tarafını tutmaz ve dahası birçok kişinin onunla işbirliği yaptığını görür . Hem milyarderden intikam almak hem kendini aklamak için Jang Jeong Do ile işbirliği yapmaya karar verir .

  Diziyi ben çok beğendim , konusu , akışı çok güzel  Oyunculuklar ise çok güzeldi , başrol amcamız Ma Dong Seok 'un , oyunculuğunu gerçekten çok beğendim , sanki adam , gerçekten bir memur , sıkıntıya girip sizin de sinirlerinizi bozuyor .


  Seo İn Guk , zaten oyunculuğunu severim, bu cool haller çok yakışmış .


  Sooyoung 'u ilk defa oyunculuğunu gördüm , Snsd pek sevmem, hatta bu sebeple ön yargılı bir şekilde başladım ama oyunculuğunu açıkçası beğendim. İdoller oyunculuk yapınca çatlak, cırtlak, sürekli bağıran , dikkat çeken roller veriliyor ama aksine ne tip olarak ne davranış olarak bir abartı görmedim. Çok sakin , sessiz ve klasik memur bir memur görüntüsü vardı , hatta ben çok sonra fark ettim Sooyoung olduğunu.


You Might Also Like

19 yorum

  1. Vay be iki bölümden çıkan tanıtım çok iyi ki, kalemine sağlık Saliha Nur ;)
    en son hello monster da izlemiştim, biraz daha bölümler gelsin, izlerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler feno, yine baya spoiler vermişim. Hello Monsterı izlemedim o da sonraya kaldı eve dönene kadar baya bölüm gelir herhalde :D

      Sil
  2. İzlemeyi düşündüğüm dizilerden fakat o kadar çok dizi var ki henüz sıra gelmedi ^^ Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de takip ettiğim diziler 5'e yaklaştı artık diziler karışıyor . Ama bunu tatilden sonra izleyeceğim sanırım. Çok teşekkürler ^^

      Sil
  3. Dizinin konusu güzelmiş merak ettim de şu sıralar arada bir iki dizi sıkıştırıyorum ama işte şu sıralar biraz yoğunum 😔
    İzlemek istediğim çok dizi var o yüzden bu diziyi izleyecek zamanım olur mu bilmiyorum ya :(
    Çok hoş tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerler esra ^^ Benimde internetim yok artık istanbula dönünce izliycem .

      Sil
    2. Seni mimledim sanıyordum gece gece yazdığımdan galiba unutmuşum son yaşındaki mimi yaparsan sevinirim :)

      Sil
    3. Tatilde internetsiz kaldım şimdi gördüm yapıcam inşaallah :D Ayyy baya heyecan yaptım şimdi :D

      Sil
  4. Sel in Guk'un şarkıları çok güzel ama oyunculuğu nasıl hiç bilmiyorum. :)
    Iyi seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Seo İn Guk 'u ilk oyunculuğu ile tanımıştım sonradan öğrendim şarkı da söylediğini . Ben açıkçası oyunculuğunu beğeniyorum , bence şans vermelisin :D

      Sil
  5. Valla canım tabularımı yıkıp bir Kore dizisine başladım. Çok beğendim ama günlerdir ikinci bölüme geçecek zaman bulamadım. Kore dünyasında yavaş ama sağlam adımlar atıyorum :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacım bu blog dünyası kore dizisi seven sevmeyen herkese dizi izletmeyi başardı hahaha. Merak ettim bu arada hangisini izliyorsun ? Gidişatı arada bizede haber ver :D

      Sil
  6. ilk 2'yi izledim. Devam etmeye başladın mı sen?
    güzeldi,çok güzeldi amma seo in guk sahneleri ne kadar azdı. hep öyle devam etmez umarım. Şişman emmi ve zenginlerin didişmesi de bir yere kadar :) hem bir an önce şu aşırı gıcık, vergi kaçakçısı bir numaralı zengini sapına kadar soyarlar umarım, yoksa içimde büyük ukde kalacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk ikide daha çok amca var ama sonraki bölümlerde artıyor , Seo İn Guk 'a daha çok sahne alıyor . Ben 3 ve 4 'ü izledim daha internete yeni kavuştum . Ay o adamı benim boğasım geldi , eğer diğer kore dizileri gibi pis zengin adam son bölüme kadar zengin kalırsa ben kriz geçirim kesin .

      Sil
    2. Yaa bu yorum aklıma geldikçe gülüyorum. Bu dizi 4.bolumde bıraktım. Sebebi de şu vergi kaçakçısı zengine aşırı sinir olmam.

      Şimdi shopping king louie si izliyorum. Seo, başrol kiz yan karakterler hepsi çok tatlı izlenilesi. Birde favorim var yancı komşu.
      Yorumları okurken fark ettim meğer komşu, uyuz zenginin ta kendisiymis. :)
      Orda kaçtım burda tutuldum. Ne kadar iyi oyuncuymuş helal olsun.

      Sil
    3. İzlemiyorsan diziyi izlemelisin birde çok şeker bir dizi ♡

      Sil
    4. Bende daha bitirmedim desem , araya zaman girince hep böyle oluyor :D
      O diziyi daha izlemedim , bölümler bitsin yine unutmazsam izliycem onu . Başrol kız çok küçük duruyordu seo in guk dan uydular mı bari ?
      Hadi ya adam seo in guk nereye giderse peşinden gidiyor desene :D

      Sil
    5. Uyumlular hatta şu ana kadar seo ya en çok yakışan partneri diyebilirim ♡♡

      Sil
    6. İyi bari btün bölümler gelsin izlerim :D

      Sil