Main Hoon Na Hint Filmi Konusu

19:48:00

  İzledim filmler o kadar birikti ki ama ben şimdiye kadar sadece bir tane film yorumu yapmışım. Bugün de pazar güzel bir film de izledim o zaman hemen yazayım...
L

  Filmimizi Farah Khan'nın yönetiyor ve başrollümüz ise Shahrukh Khan oynuyor, ne zaman bu ikisi beraber bir film yapsa çok beğeniyorum ve beni gene yanıltmadılar. Filmin konusuna gelecek olursak;

  Hindistan ve Pakistan' nın arası düzelmesi için Milaap adlı bir proje yürütülmektedir. ( Yine Hindistan- Pakistan konulu bir film.) Ve bu projeyi açıklarken bir saldırı olur ve çatışma sırasında , Tümgeneral Skekhar Sharma yaralanır ve oğlu Binbaşı Ram'a bir kardeşi olduğunu , onu bulmasını ve kendi affetmesini söylemesini ister ve ölür.
L
  Bu sırada komutanı ondan kızı Sanju' yu gizlice korumasını ister ve işe bakın ki Ram' ın kardeşi de aynı okuldadır.
L
   Fakat Ram okula öğretmen olarak gideceğini düşünürken kendinden 10 yaş küçükler ile birlikte öğrenci olarak gitmek zorunda kalır .

L
  Ram kardeşi ve Sanju ile yakın olabilecek ve onları koruyabilecek midir? Peki nasıl öğrenci olacaktır? En önemlisi Milaap projesi işe yarayacak mıdır?  


Filmle ilgili saçma notlar:

*Hint filmlerinde cenaze sırasında aniden bastıran yağmur klişesi.
L
* Shahrukh Khan oynadığı karakter çok farklı bir karakterdi, hem böyle ciddi hem de biraz şapşal .
L


* Son olarak Sanju çok tatlıydı.

M



You Might Also Like

0 yorum

//]]>