Korkun Benden (!)

20:04:00

  Herkesin sinir olduğu bir konu vardır  (Benim kesinlikle bir değil , herşeye gıcığım ben hahaha .)  ya hani , benim de en sinir olduğum konu ise burçlar.
   
   Hani böyle burçlardan konu açılır ve herkes burcunu söyler, sıra size gelmektedir , fakat siz terlemeye ,paniklemeye, ordan uzaklaşmaya çalışırsınız , fakat sıra size gelmiştir . Kem küm derken kısık bir ses çıkar , 'akrep ' diye , tabi o sırada herkes bir susar , birbirlerine bakar , biraz sizden uzaklaşmaya çalışırlar ve şöyle bir, çok samimi bir ses (!) tonu ile 'hımmm , yaa öyle mi ? ' diye sorarlar  . (Haaa öyle , niye ? Bir kötülüğünü mü gördün akreplerin ! ) Sizi söylediğinize pişman ederler.
                                                             Söylemez olaydım

  Ve devamın da 'aaa hiçte akrepe benzemiyorsun' ( Allah Allah neden benzemiyorum, acaba insan filan mıyım ben ! ) gibi muhteşem tespitler (!) yapılır bu arada .
                                   
L
                                  Akrep burcunu böyle mi hayal ediyorlar acaba.

   Dıştan ,fazlasıyla samimiyetsiz gülmeye çalışsam da , içimden o an suratlarına bir tane geçirme isteği duyarım ( Bunu bile akrep burcu olmama bağlamasalar bari , yoksa gerçekten nedeni bu mu, hahaha .) .
  Fakat sorsanız onlar haklıdır , çünkü ben akrep burcu olarak doğmuşumdur ve doğuştan kindar, sinsi , kötüyümdür .(Nihahhaha , korkun benden .)
  Ve bu sırada , içlerinden biri muhakkak olarak ' bunu öğrendiğimiz iyi oldu, artık sana karşı daha dikkatli davranırız ' der, yani ne tepki vereyim şimdi , ne yani daha önce düşüncesiz mi davranıyordun ya da kötülük mü yapıyordun ? Ya da daha önce benden herhangi bir kötülük mü görmüş veya gelecek de değişeceğim ?

  Fakat sağolsun zaten yeterince kötü bir imajımız varken birde sosyalmedya bu konuda yardımlarını hiç esirgemez (!) , ve akrep burcu olanları yerden yere vururur , bütün şeytani özelliklerimizi ifşalar (!) ve iyicene burçlar arasına fitne sokar. 
                                           
Heee kankayız biz, örümceklerlen, arada dertleşiyoruz bunlar bize niye öcü muamelesi           yapıyor diye.  

  Bazen acaba  ne yapsak da  , insanları delirtsek diye düşünmüşler ve burçları ortaya çıkarmışlar diye düşünmeden edemiyorum (Hepsi Amerika'nın bir oyunu , hahaha.) .  

  Ve bakmışlar bunlar zaten deli, pek etki etmedi bari bu burçların birini şeytanı gösterelim de birbirlerini zırdeli etsinler demişler.Ve bu böylelikle akrep burcu ortaya çıkarmışlar ( Hayal gücüme ben bile hayret ediyorum şuan da.) 

 Sayeniz de o da oldu .

 Ne kadar yazmışım öyle ama çok dertliyim sayın okur , neyse senin de artık sinirlerin bozuldu sayın okur ,artık bitireyim bu yazıyı başka bir yazıma devamını getireyim ( Daha bitmedi mi demeyin , bitmez beni bir de konuşurken görün.) , buraya kadar okumaya dayanan herkese teşekkürler ...

You Might Also Like

0 yorum