Jackpot Kore Dizisi Konusu ve Yorumum

19:58:00

   Uzun zamandır güzel bir diziye denk gelmiyordum. Yani varsa bile genel olarak diziler en fazla sekizinci bölüme kadar güzel gidiyordu ve sonra dizi final verene kadar vıcık vıcık bir hal alıyordu, tabi durum böyle olunca  son zamanlar da ben de kolay kolay hiçbir dizinin sonuna kadar izlemedim - izleyemedim . Buradan  bu vesile ile senaristlere seslenmek istiyorum, ne olur saçmalamayın , şu dizlerin son 7-8 bölümünü mantıklı yapın , gözünüzü seveyim ... 

  Neyse başladım bir diziye sonunda, sonuç yeni bölüm bekleyen acı dolu Saliha.

  Neyse konumuza dönücek olursak ;
 
  Bok Soon sarayda hizmetçi olarak çalışmaktadır ve kocası ise bir kumar bağımlısıdır. Bir gün Bok Soon kaçırılır ve kendisini kaçıran kişi  ( Yi İn Jwa ) ona bir görev verir.
  Bu görev sonucu olarak kral Bok Soon ' a aşık olur , fakat Bok Soon evli olduğu için krala yüz çevirir.

                                                                   (Kral şok ) 


Reddedilen kral bu duruma çok sinirlenir ve Bok Soon ' nun kocası Baek Maen Gum ' un bir kumar bağımlısı olduğunu öğrenir ve ona bir oyun oynar. Kral kimliğini gizleyerek Baek Maen Gum 'la kumar oynar fakat en sonunda Baek Maen Gum 'un kumar da ortaya koyucak bir şeyi kalmaz ve karısını ortaya koyar ( Salak ) ve kaybeder. 

Bok Soon kralla evlenir, aradan 6 ay geçer  ve erken doğum yapar. Doğum erken olunca , herkes bebeğin önceki evliliğinden olduğunu düşünür . Bu sırada da kralın ilk karısı Jang Ok Jung , Bok Soon' u çok kıskanmaktadır ve bebeğin erkek olması onu daha da delirtir ve Bok Soon' u bebeği ile tehdit  eder. Bok Soon da bebeğini kurtarmak için Baek Maen Gum 'a verir. Fakat bu duruma Yi İn Jwa çok sinirlenir çünkü Bok Soon'un oğlunu kendi istediği gibi kral yapmayı düşünmektedir, yani kendi yöneteceği bir kral , Yi İn Jwa planlarını değiştirir ve bebek büyüyene kadar gizlice onu izletir. Bu sırada Bok Soon'un ikinci oğlu doğar.Aradan yıllar geçer iki oğlu da büyür ve bir kumarhanede karşılaşırlar ( kadın ne şanssız )...

  * Ben biraz daha yazarsam bütün diziyi yazacağım  ve baya da spoiler da vermişim o yüzden burada artık duruyorum . Ve direk dizi hakkındaki notlara geçiyorum;

* Bok Soon ne çekti , dizinin ismi Bok Soon'un çilesi olarak değiştirilmeli bence.

* Kral 'ı oynayan amca (!) beni oyunculuğu ile hayran bıraktı. Yorumlara baktım, çoğu kişi de aynısını düşünüyormuş.



* Fakat bayan başrolün ( Dam Seo )oyunculuğunu hiç beğenmedim ve çok yaşlı geldi.


* Ama Dam Seo 'nun kıyafetleri beni büyüledi. Ve bu sahne çok hoşuma gitti.



 * Dizi de Jang Geun Suk'un, 180 derecelik değişimine ne demeli.



 * Bu çocuk nasıl 97li olur, halen inanamıyorum.

 *Son olarak diziyi çok güzel ben beğendim ve yazımı Jgs ile sonlandırıyorum.









You Might Also Like

4 yorum

  1. Kıız, az kalsın yüreğime inidiriyordun :)) 97li ibaresi küçük bir şok etkisi yarattıydı. Ama googleceğzim der ki o 87'imiş. Vallahi rahatladım, benden küçük olamaz jgs, olmamalı :)

    YanıtlaSil
  2. Yok canım jks 97li değil :D yeo jin goo'yu kastetmiştim ben . Jks abimiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy pardon o zaman. hatlar karıştı bir an :)

      Sil
    2. Hahaha , oluyor bazen öyle :D

      Sil

//]]>